HIGH PERFORMANCE
DF150TG/175TG
Rzędowe czterocylindrowe silniki o wysokich osiągach i niskim zyżyciu paliwa
Rozpoznawane na całym świecie dzieki bezkonkurencyjnym, wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom technicznym oraz zaawansowanej konstrukcji silniki Suzuki należą do najbardziej innowacyjnych i niezawodnych jednostek. Nowe silniki DF175 TG oraz DF150 TG są doskonałymi przykładami tej filozofii. Czterosuwowe, czterocylindrowe rzędowe silniki zaburtowe o mocach 110kW (150 KM) wykorzystują nasze najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne, aby zapewnić swoim użytkownikom lepsze osiągi, wysoki komfort użytkowania i niskie zużycie paliwa.
Obydwie jednostki wykorzystują wszystkie zalety układów Suzuki Lean Burn Control oraz Suzuki Precision Control - zaawansowanych rozwiązań technicznych stosowanych w naszych jednostkach flagowych DF300 AP oraz DF250 AP. Dzięki zastosowaniu układu Suzuki Lean Burn Control coraz więcej czterosuwowych silników Suzuki charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem paliwa. W porówaniu do poprzednika DF175 nowy DF175 TG jest do 16% bardziej ekonomiczny, dzięki czemu możesz dopłynąć dalej i szybciej niższym kosztem. Suzuki Precision Control to elektroniczny układ sterowania przepustnicą ("drive-by-wire") oraz zmianą biegów zapewniając precyzyjną kontrolę wtrysku paliwa oraz przepływu powietrza w celu dalszego zmniejszenia zużycia paliwa w szerszym zakresie pracy. System ten zapewnia również łatwy montaż silnika i jego konfigurację oraz bardziej precyzyjne sterowanie przepustnicą i zmianą biegów.



» Dane Techniczne

Model DF150TG1 DF175TG1
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 223.0
X : 228.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,867
Średnica x skok tłoka MM 97 x 97
Moc maks. kw (kM) 110.0 (150) 129,0 (175)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe
1: Dostępny model przeciwbieżny



» Cechy wyróżniające

Model 150TG 175TG
układ zmiennych faz rozrządu
wielostopniowy układ dolotowy
dwustopniowy układ napędowy
odsunięty wał napędowy
zapłon bezpośredni
układ suzuki lean burn
układ suzuki easy start
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
łańcuch rozrządu
przepłukiwanie układu chłodzenia
układ elektronicznego sterowania
układ wspomagający trałowanie
układ ograniczający odchylanie silnika
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube