PORTABLE FUN
DF15A/15AR
Pierwsze na swiecie silniki zaburtowe o mocy 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM)/7,3 kW (9,9 KM) wykorzystujace układ Lean Burn i wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora
Najnowoczesniejsze rozwiazania powoduja, ze przenosne silniki zaburtowe Suzuki znajduja sie w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostepnej na rynku. Uznaje sie, ze DF20A, 15A i 9.9B sa pierwszymi na swiecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposazonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora. Dzieki skonstruowaniu mniejszych i lzejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wczesniejszych układach) inzynierom Suzuki udało sie zbudowac najlzejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjatkowo niskie zuzycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczen w całym zakresie pracy. Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenosnych silników zaburtowych Suzuki znajduja sie cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.



» Dane Techniczne

Model DF15A DF15AR
Zalecana wysokość pawęży MM S : 381
L : 508
S : 381
L : 508
Układ rozruchowy Ręczny Elektryczny/Ręczny
Masa silnika KG*1 S : 44.0
L : 45.0
S : 47.0
L : 48.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa CM3 327
Średnica x skok tłoka MM 60.4 x 57
Moc maks. kw (kM) 11.0 (15)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,000-6,000
Sterowanie Rumpel Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Ukłąd zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 6A 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:10
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 8”1 lub 9”2
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) 7”-12”
1 - dotyczy modeli: DF15ATHL
2 - dotyczy modeli: DF15AS,DF15AL,DF15AES,DF15AEL,DF15ARS,DF15ARL



» Cechy wyróżniające

Model 15A/15AR
układ suzuki lean burn
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
przepłukiwanie układu chłodzenia
pozycja do pływania w płytkiej wodzie
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria




» Filmy




» Cennik
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube