V6 POWER
DF200/225



» Dane Techniczne

Model DF2001 DF2251
Zalecana wysokość pawęży MM L : 5082
X : 635
XX : 762
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 257.02
X : 263.0
XX :268.0
Rodzaj silnika DOHC, 24 zawory
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów V6 (55 stopni)
Pojemność skokowa CM3 3,614
Średnica x skok tłoka MM 85 x 85
Moc maks. kw (kM) 147.0 (200) 165.0 (225)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.29:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
1: Dostępny model przeciwbieżny
2: Tylko DF200



» Cechy wyróżniające

Model 200 225
wielostopniowy układ dolotowy
dwustopniowy układ napędowy
odsunięty wał napędowy
zapłon bezpośredni
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
łańcuch rozrządu
przepłukiwanie układu chłodzenia
układ ograniczający odchylanie silnika
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
Z - silnik przeciwbieżny do instalacji bliźniaczej
XX - kolumna ekstra ekstra długa do pawęży o wysokości 762 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube