HIGH PERFORMANCE
DF200A/AP
Fenomenalne osiągi i pełna paleta zaawansowanych funkcji użytkowych gwarantują, że nowy silnik df200a zyskuje niezrównaną przewagę na wodzie.

Świetny stosunek mocy do masy Przy masie silnika DF200A wynoszącej zaledwie 226 kg*, motorowodniacy mogą wybrać lżejszy, rzędowy, czterocylindrowy silnik, bez rezygnowania ze świetnych osiągów. Dla osób szukających nowego, lżejszego napędu swojej łodzi z czterosuwowym silnikiem V6 (nawet z dwusuwowym starszej generacji), nowy silnik DF200A będzie bardzo atrakcyjną alternatywą pod względem rozmiarów, masy, zużycia paliwa, nie wspominając nawet o cenie zakupu.

* masa silnika z długą kolumną




» Dane Techniczne

Model DF200AP*2 DF200A*3
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 228.0
X : 233.0
L : 226.0
X : 231.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,867
Średnica x skok tłoka MM 97 x 97
Moc maks. kw (kM) DF200A: 147.0
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
DF200A: 5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 44A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Drive-by-wire
F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
*1: Masa suchego silnika: łącznie z kablami akumulatora, bez śruby i oleju silnikowego
*2: Suzuki Selective Rotation,
*3: Dostępny model przeciwbieżny



» Cechy wyróżniające

Model 200AP 200A
Układ zmiennych faz rozrządu
Układ dolotowy o zmiennej długości
Dwustopniowa redukcja przełożenia
Odsunięty wał napędowy
Zapłon bezpośredni
Układ suzuki lean burn
Układ suzuki easy start
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
Łańcuch rozrządu
Przepłukiwanie układu chłodzenia
Układ elektronicznego sterowania (spc)
Układ wspomagający trałowanie
Układ ograniczający odchylanie silnika
Powłoka antykorozyjna suzuki
Układ suzuki selective rotation
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
Z - silnik przeciwbieżny do instalacji bliźniaczej
XX - kolumna ekstra ekstra długa do pawęży o wysokości 762 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube